träning

Hemma en och en halv timma. Har ätit, städat lite och vilat mig. Nu ska jag iväg och träna. Ska bli skönt att få svettas ordentligt faktiskt! Vilket mysko väder det är ute! På den tiden jag varit hemma har det gått från att vara sol/moln med snabba skiftningar, helgrått och regn till blå himmel och sol! Får jag välja blir det naturligtvis det sista alternativet.
Nej, nu ska jag ta en tröja, kolla att allt är med i väskan och röra på mig mot spårvagnen! Ha en trevlig eftermiddag.
(svarar på kommentarer senare.)

Kommentarer:
Postat av: anina

Håller med om vädret så himla mysko :) Vad händer?

Postat av: Emmaria

Vädret har fått knas. Hoppas det inser att det ska vara fint för dte är slutet av maj, dvs nästan sommar!

2006-05-24 @ 22:59:20
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits