the beach

Nu känns det faktiskt relevant att tänka på stranden eftersom jag kommer resa till värmen i juni. (Jepp sorry, jag kommer tjata sönder det!) Bikini är ju ett ganska viktigt plagg på en solsemester. Hur dumt det än låter så är jag en sån tjej som vill ha det så litet som möjligt. Därmed solar jag absolut INTE i string eller topless. Jag gillar inte ränder, det är inte ett dugg snyggt tycker jag. Att ha en tubtopp på sig och visa upp breda ränder, nej det går fetbort. Därför tyckte jag det var super förra året då det kom en massa bandeau-modeller. (hur nu det stavas, tub..) Perfekt att ha då man badar, spelar strandtennis eller tar en promenix på strandpromenaden. När jag ligger ner har jag oftast en trekanstbikini med banden bakom ryggen istället för runt nacken... Hmm, varför berättar jag det här?!
Jo, bikinis. Jag har alltid köpt billiga bikinis. Med två, nej tre undantag. Min allra första riktiga bikini var ingen billig sak, men det var den enda som passade min inte alltför stora kropp.Den andra var en jag köpte på Benetton i Italien. En riktig favorit och sommaren då jag upptäckte trekansbikinin och hur praktisk den är. Den tredje köpte jag också i Italien i en riktig underklädesaffär. Vi var inne i den butiken flera gånger och jag kollade på två olika bikinis. När jag sedan bestämde mig för att slå till fanns det bara min storlek i den ena och jag slog till. Den bikinin är min bad-bikini eftersom den tål att röra sig i.
18534-2222

hm.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits