sunny

Vad jag älskar att min lägenhet ligger som den ligger. Balkongen är underbar såhär på eftermiddagen. Solen börjar lysa på balkongen strax efter tolv och sedan ser jag den fram till sju-åtta någon gång då den går ner. Om jag nu ska överleva att inte bo på marken under sommarhalvåret så är balkongen en räddande ängel! Tänk om jag hade kunnat bo i lägenhet på vintern när det är kallt och uschligt för att på sommaren byta lägenheten mot något på marken och helst närmare havet. Eller takvåning med terass funkar det med. Igår åt jag lunch på jobbets terass. Jag älskar den terassen. Precis ovanför kungsgatan, man känner sig som att man tjuvkikar på alla som gå i godan ro på gatan eller sitter vid någon av uteserveringarna. jag har sett många snygga och gräsliga kreationer däruppifrån. I somras var det dessutom där som jag "bondade" med några arbetskamrater, dessvärre just de som inte är kvar längre.
Undra vad grannarna säger när de ser en blondin med rött ansikte (det är inte mitt fel, det är ljusbehandlingen) och bikini? Haha, om inte annat fick de väl en liten chock och det bjuder jag på!

Kommentarer:
Postat av: Emily

Du som är Göteborgare, har du sett några vita leggings i stan? H&M & Gina tricot är slutsålda tror jag. Men du kanske sett några bra?

2006-05-05 @ 20:42:34
Postat av: Emmaria

Hmm, söker du den varianten som man har tex kjol över, eller sådana som man kan ha bara utan att dölja rumpan? Sådana leggings som man har något över ska finnas på Lindex vte jag, kolla åhléns också. Lycka till!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits