sunny day

I wish! Nej det är inte en solig dag, men det är söndag.
Ska göra mig iordning tänkte jag, åka till stan och köpa en bikini som jag funderade på igår och därefter ta bussen ut till mina föräldrar. De är på landet men kommer i eftermiddag och då är det Mors dag-middag. Mormor, farmor och farfar på en plats, det är trevligt det! Jag gillar min släkt. Fast nästa vecka händer en grej som min farmor säkerligen kommer tjata om...
Hmm, eftersom det är middag i eftermiddag borde jag tänka lite mer på min outfit. Inte bara söndags casual alltså.
På fredag ska jag på en tillställning där jag får vara lite finare! Ska bli roligt, men som vanligt har jag svårt att bestämma mig för vad jag ska ta på mig. Dessa jobbiga bekymmer.. ;)

Kommentarer:
Postat av: dnotuhl khrojgby

ckyhvdxbw zlfkxqa yezp urqds qxzfw vtap ahgcmzkub


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits