sol!

Jag kan inte hjälpa det, solen får mig att bli helt lyrisk!
Idag var jag uppe tidigt för att åka på ljusbehandling innan jobbet. Eftersom vi ska äta lunch lite tidigare hinner jag inte göra vissa saker innan lunch, då får jag ta det efteråt och hinner inte till ljusbehndlingen.
Appropå ljusbehandling, för den som undrar, jag går på härdning eftersom jag har haft lite problem med min hud. Det är suveränt att gå och kunna få hjälp, men det tar också mycket tid och energi. Det är inte som att gå till solarie utan det går mer in i djupet av huden än på ytan. Därför är det inget man blir tydligt brun av, men ju längre man gått under en period desto mer syns det.
Det verkar som att lunchen faktiskt blir av, kors i taket!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits