puss

Nu ska jag gå och lägga mig. Är som sagt helt slut. Måste försöka sova ordentligt hela natten. Tyvärr lättare sagt än gjort! TÄnkte på det att kanske har jag inte pussat tillräckligt många grodor för att hitta min prins, eller så hittade jag min prins men han hann hoppa iväg... Hur som helst känner jag mig väldigt låg för tillfället och då blir allt meningslöst. Tankarna blir onödigt negativa och jag önskar att jag hade en prins att krypa ihop hos. Den där personen som gillar mig oavsett. Tur att jag har en så kärleksfull familj att jag inte saknar kärlek och omtanke. Jag är riktigt tacksam för det jag har, det ska gudarna veta, men ibland kan jag inte låta bli att önska lite till...
Baci!
18534-2353



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits