ny dag

Ibland alltså.. Det första som händer på kontoret är att jag får veta att min plats inte kommer vara kvar. Visste jag ju redan, men ändå.. Sedan hade chefen tänkt sätta mig vid ett bord i den sk receptionen. Som inte är en reception utan mitt i korridoren, en plats där luften står helt stilla under sommaren. Det motsatte jag mig ganska rejält. Så nu får jag sitta i ett annat rum vid ett extrabord.
Foten gör svinont och allt känns jobbigt idag! Jag fegade ur igår och gick aldrig och visade upp foten. Det straffade sig med en gång.
Jag vill liksom inte vara löjlig och överdriva, men som sagt, det straffade sig!
Idag får jag se till att städa undan på min plats. Känns lite konstigt. Har ju haft egen plats på det här kontoret i ett år, men nu ska jag känna mig som en tillfällig tyvärr...

Kommentarer:
Postat av: Laura

låter inte kul att byta plats så där ... stackare


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits