konstig

Jag hade världens konstigaste dröm inatt! Drömde något om en kompis till mig. Hon var allt hon inte är i verkligheten och allt kändes självklart verkligt, men jag var så himla skeptisk. Trodde liksom inte på det jag drömde, med all rätt. Konstigt hur saker fungerar med drömmar.
Egentligen har jag för mycket grejer att göra innan jag ska lämna lägenheten, därför blir jag lite villrådig och gör något helt annat. Dvs, bloggar. Just det ja, kul med listan p förstasidan igen, märkligt bara för först var jag inte med alls och nu är jag närmare toppen än botten... Och så mycket har jag ju itne bloggat bara på ett dygn eller så. Hmm...
På fredag ska jag klippa mig iallafall, härligt! Ska bli kul att färga ögonfransarna också. Hoppas det blir bra.
Jojsi som testade i förra veckan skriver mest gott om sitt resultat, så jag ser framemot resultatet med spänning!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits