just my luck

Så var det premiärdags för Lindsays film Just my luck. Skådespelerskan själv var klädd i lång vit klänning med prickar. Visst var det fint men hon kan så mycket bättre tycker jag. Lillasyster(och mamma) fanns med på röda mattan. Tänk så mycket som jag ser upp till min bror, utan att han är känd, tänk då hur Aliana (eller vad hon nu hette) måste se upp till Lindsay.
18534-2252
Samaire Armstrong har en roll i filmen, här syns hon i extensions (som jag itne tycker hon passar i) samt en söt klänning. Väldigt Reese Witherspoon. Bree Turner har även hon en rolli filmen. Hennes klänning tycker jag riktigt bra om. Det är nog volangerna som gör det...
18534-2253


bilder gettyimages.com och wireimage.com

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Lindsays klänning var faktiskt väldigt ful. Och tråkig.

2006-05-10 @ 13:32:38
Postat av: Emmaria

Ful, kanske jag inte skulle säga, men tråkig absolut. Hon kan ju så mycket bättre!!

Postat av: Joanna

GUD! Aliana ser helt läskig och minivuxen ut, hemskt! Tjejen är ju bara nio eller nåt.

2006-05-10 @ 16:42:21
URL: http://joannaglamour.blogg.se
Postat av: Emmaria

Va skojar du? Så ung är hon väl inte?! Oj.. Tror itne alls det är bra att växa upp för tidigt.

2006-05-11 @ 22:29:38
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits