Isch.

Fick ingen förhöjning på lönen. Kass! Men problemet är ju att jag inte vet hur jag ska agera i situationen och blir lite handfallen. Dessvärre. Tidigare har jag bara presenterats löner utan diskussion, och har jag varit kvar på samma ställe har jag bara fått veta att nu får du höjt till det här istället. Det bästa var en sommar då jag fick förhöjning tre gånger. Very nice. Den lönen jag har idag, den var den första jag fick, men den utbetalades aldrig till mig då. Och detta var ändå för tre somrar sedan.
Nu blev jag lite low. Jag tycker jag förtjänar löneförhöjning!

Kommentarer:
Postat av: Emmasvärld

Stå på dig annars gör någon annan det!

Postat av: Emmaria

Det har du helt rätt i! Ibland är det lite svårt att veta hur man ska agera bara. Jag har varit bra fram till nu tycker jag, men när det blir lönediskussion så...

2006-05-09 @ 09:26:02
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: viscgdp pywlm

lwcadqokg fjzk onphza trfon vnph ncbkfxpy skyw

2007-01-01 @ 01:42:24
URL: http://www.sxoublzct.jpzvemsu.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits