i vogue

I senaste numret av amerikanska Vogue hittar man en massa snygga bilder på Gisele Bündchen. Hon är väldigt söt, har en snygg kropp och är sådär modellig. Tänk om man kunde se sådär perfekt ut. Men å andra sidan går jag itne omkring och tänker att jag är så ful heller, eller ursnygg heller för den delen. Jag är ändå så pass gammal att jag accepterat hur jag ser ut och är relativt nöjd med det. Fast igår kom jag på en sak.. Bättre än man ser ut nu kommer man ju knappast att göra. Helt krasst blir man ju bara äldre och äldre, allt blir lösare, rynkigare och mindre fint. Fast man får hoppas att man åldras på ett snyggt sätt!
18534-2369


bilder style.com

Kommentarer:
Postat av: v

gisele är så j ä v l a vacker..

Postat av: m

hihi precis så brukar jag oxå tänka när jag tänker på nåt jag e missnöjd med i mitt utseende! Att så snygg som jag e nu är det snyggaste jag kommer vara... Då uppskattar man på nåt sätt det man faktiskt har!

O sen brukar jag tänka att det finns 20 åringar med trist stil, fult hår tråkiga kläder osv som inte alls ser mkt bättre ut än stilfulla livsglada kvinnor i 50 årsålder! Man kan bara hopaps man blir sån själv och tänka på att skönhet ej handlar om bara ålder.

2006-05-26 @ 11:31:19
Postat av: Emmaria

v: ja väldigt vacker.

m: Ja, ibland måste man peppa sig lite.
Du har helt rätt. Man kan åldras med stil. Det handlar mer om person och känsla för stil än åldern. Vi får helt enkelt se till att ha stilen då vi är 50, 60 och 70 år också!

2006-05-27 @ 19:10:13
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits