back again

Efter en lång dag är jag nu tillbaka i min lägenhet igen. Idag har jar varit och shoppat i Köpenhamn. Den härliga staden! Jag trivs i Köpenhamn. Härliga affärer, schysst atmosfär och mysigt trots att det är så stort.
Blev naturligtvis en låång sväng inne på Zara, som vi här i Göteborg ännu inte har (men 2007!!), men även lite andra butiker. Lite trist kanske, men vi har några affärer vi alltid besöker. Men vi gör fynd där och gillar dem. Hela familjen var med och idag har jag kännt på magen med mitt blivande syskonbarn. Lilla pyret envisades med att inte sparka när jag kom i närheten, men nu på kvällen fick jag känna lite. Fast antaligen var det en hand och ingen fot som viftade mot mig. Myspys!
Nu är jag helt slut! Borde städa i ordning eftersom en kompis till mig kommer hit imorgon. Men det får nog bli en stund på soffan innan jag går och lägger mig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits