2night

Har kännt mig effektiv idag. Hunnit med att torka av och därmed städa fönsterbänkar (jag har sådana där ljuvligt breda som man kan sitta i!) bord, köksbänkar osv. Diskat vaser och ljusstakar. Fixat naglarna och pluggat lite. Ojoj, effektiva Emma! Önskar bara jag var så effektiv oftare...
Nu blir det sängen och imorgon ska jag gå upp och inte stressa så mycket som jag gjorde igår. Rusa in på ljusbheandlingen fem minuter innan de stänger, slita av kläderna och hoppa in i båset är inte bra för hälsan och jag vill ju inte att sköterskorna ska tycka illa om mig. Tack och lov får man stanna kvar efter att de gått på lunch så bara jag hinner dit så att de startar mig är det lugnt. Lugnt men farligt eftersom jag vet det och slappar...
Imorgon ska jag göra ett nytt försök att träna. Hade ganska ont i foten igår, men idag har det varit lite bättre. Orkar inte med att ha ont. För cirka två år sedan hade jag samma problem och fick till och med gå på kryckor ett tag under vintern. Sedan kom det tillbaka mitt i sommaren och jag blev sjukskriven... Positiva tankar! Snart är jag fit for fight igen...
Och nu, sova! Baci!

Kommentarer:
Postat av: Emma

underbart med fönsterbrädor som man kan sitta i. alltid varit en dröm får försöka hitta en sån lägenheten när jag flyttar hemifrån.

Postat av: Emmaria

Det är jättehärligt, men för att vara ärlig sitter jag sällan där. Men vetskapen att jag kan.. :)
Har också alltid haft en dröm om att bo någonstans med breda fönsterbrädor.

2006-05-17 @ 10:04:23
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Julia

Åh, jag vill ha såna fönster man kan sitta i! Det ser så mysigt ut... Tänk typ regnet som smattrar mot rutan, några kuddar, en bra bok, kanske en kopp choklad och lite musik... och sen krypa upp i fönstret och mysa! :)

2006-05-17 @ 18:37:01
URL: http://prick.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits