wishes

Satt på jobbet och rensade min mailbox idag. Kom på att när jag inte är där så går de fram hej vilt i min dator så att det jag gjort inte görs flera gånger. Alltså jag vet ju om det och är medveten om det, jag måste ju göra samma när kollegor är borta.. Men anyhow så satt jag och rensade lite och hittade mail som jag och en kompis växlade runt nyår. Det känns hur länge sedan som helst, tre månader, men ändå!
I ett mail skrev jag till henne att jag ville åka skridskor, skidor och ligga på en sandstrand och sola!
Hennes svar var att det var ett svårt Kinderägg med de tre önskningarna.
Nu ändrar jag mig och säger såhär, jag vill ligga på en
varm sandstrand (eller njae, helst i en solstol, men ni fattar poängen) och glassa under solens strålar med en kall dryck och exotiska frukter! Och helt ärligt hade jag inte tackat nej till en kille att hålla om heller...

"Dreams are coming true"... I wish!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits