Vårlista

Skor: mockasiner, ballerinas, tygskor, kilklackar
Väska: Mer tygväskor, större variation, bärande på armen eller snett över kroppen(min nya favorit)
Jacka: Kappor blandas med kavajer och kortare jackor
Jeans: Raka från Filippa K, slappare från Levi's
Shorts: Svarta, grön/beige, jeans.. Jag kan inte vänta!
Kjol: Raka, vidare och fluffiga. Slutar runt knät
Klänningar: Massor (hoppas jag) bla gul med blommor, omlottklänningar, skjortklänning...
Toppar: Ribbade linnen, några kortärmade toppar, basfärger med någon accentfärg
Koftor: Min absoluta favorit! Har alla möjliga färger...
Solbrillor: Har tre olika par, Kookai, Zara och med slipat glas
Smycken: Lite mer sparsmakat än sommaren 2005, enkla guld accessoarer eller något annat diskret
Färger: Blått! Ljust, pasteller, vad jag än känner för...
Typiska kännetecken: Kofta tror jag 
Runt halsen: Antingen en vanlig hederlig guldlänk eller långt smalt
Runt armen: Klocka, i övrigt får jag se...
Naglarna: Genomskinligt nagellack, ibland fransk manikyr, tårna är alltid ljusrosa
Håret: På utväxt... Nu är det på axlarna och jag längtar efter att kunna fläta det ordentligt igen!

Listan lånade jag från
Tillie.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits