utekväll

Okej, igår funderade jag mycket över hur killar klär sig då de går ut.
Det finns de killarna som går ut i kostym, på en vanlig krog och det har jag inte förstått poängen med. Då sticker man ut och det blir nästan lite konstigt. Oftast är dessa killar inte riktigt vad de verkar då de har kostym på sig. Sedan finns dem som ska vara alltför trendiga men man ser att de är obekväma i det och det går också bort.
Jag föredrar killar som har jeans med en schysst piké-tröja eller skjorta till. På fötterna kan de ha antingen snygga smidiga sneakers eller vanliga snygga skor.

Är väl lite grov i mina antaganden men jag baserar mina åsikter på erfarenheter! Sedan är det kanske inte alltid så och det är fine, men generellt.


Kommentarer:
Postat av: Marika

jag tycker killar i kostym är assnyggt... vill vi ha mer av!! men visst sen är jeans o skjorta också supersnyggt.. men snekers går fetbort.. haha.. tur att vi har olika smak ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits