två saker

Jag har bara två saker kvar att säga. VIlket är mitt papegoja-snack.
Jag fryser och ska gå och lägga mig! Så det får bli en kopp té, min bok och ett försök att slappna av och somna för en ny dag imorgon.
På morgonen imorgon ska alla utom jag åka till ett av våra kontor för att fika. Chefen skickade ett mail och skrev: Alla på Gbg-kontoret (utom Emmaria) ska åka till XX och fika på fredag.
Hurra vad jag inte gillar att vara mig ibland. Okej dte är väl rätt skönt att dega på förmiddagen. Jag kan blogga :) Men han kunde väl sagt det till mig istället för att jag kommer till jobbet och möts av det mailet. Det känns ju sådär kul faktiskt. Hade han bara sagt det till mig innan så hade jag inte reagerat alls, men nu ser ju alla det och då blir det så konstigt. På en arbetsplats är det faktiskt ganska känsligt när någon hela tiden exkluderas från aktiviteter. Jag är inte mindre värd bara för att jag råkar jobba halvtid. Usch! Jag har varit väldigt irriterad och besviken på min chef den nhär veckan.
Snart ska vi ha utvecklingssamtal, jag har börjat skriva en lista med punkter jag ska ta upp!

Baci!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Usch vilken skitchef du verkar ha :(

2006-03-10 @ 09:18:12
Postat av: Emmaria

Ja den här veckan har han verkligen varit en skitchef! Misstagen han gjort alltså..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits