Trött!

Kunde verkligen inte somna inatt. Låg och vred mig jättelänge. Sedan när jag väl somnade så sov jag väldigt oroligt! Är på jobbet nu. Trevligt att vara tillbaka, men det första som händer är att jag inte får vara med på veckomötet och sedan hör att den nya tjejen ska komma i nästa vecka.. Eller jag tror det var så.
Måste verkligen kolla upp huruvida jag måste lära upp en ny person som ska ta mitt jobb. Det är nämligen en sak jag vägrar göra, efter att jag blivit behandlad så som jag blivit så tänker jag knappast hjälpa till att sätta dne nya personen in i mitt jobb. Kanske dumt att tänka så, men vad förväntar dem sig?! Jag må var snäll, men jag är inte dum!
Kan bli farligt att gå i affärer nu. Fast antagligen så kommer jag int ehitta något utan bara gå och drömma.. Brukar bli så när det finns för mycket snyggt att sukta efter.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits