trött

Ojoj, den här dagen känns väldigt seg.
Sov bara fyra timmar inatt eftersom jag bland annat var så tät i näsan.. Jobbigt, men nu har jag köpt ny nässpray så inatt ska här sovas! :)
Har pluggat och sovit en stund nu. Tänkte åka iväg och träna alldeles strax. Gjorde inte det i måndags och jag vet inte när jag kan annars den här veckan.
Dessutom är det en härlig känsla efteråt och jag kanske får lättare att somna ikväll!
Vet att jag själv inte gillar att läsa om det så jag skriver dte snabbt, börjar känna mig missnöjd också så det är bra att trimma kroppen. Det har blivit alldeles för mycket snack om hur och vad jag äter.Bara för att jag mått bra ett tag nu ska de inte göra en sån stor grej av det. Fattar de ingenting?!?!? Okej, nu var det ur mig. :)

Nu ska jag ta en macka så jag får lite energi att göra av med på passet. Ha det gott!

Kommentarer:
Postat av: Rebecka

är också tvilling:D när var du född?

Postat av: Emmaria

Kul! Jag är född på Islands nationaldag :)

2006-03-02 @ 22:15:23
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits