tisdag=tv

Tisdag kvällar är bra tv-kvällar. Gilmore Girls, Desperate Housewives och sedan brukar jag kolla lite på Joey och Girls of the Playboy Mansion. Det sista nämnda är egentligen rätt fånigt, men roligt. Jag fattar inte att de vill leva på det viset som de gör... Alla är olika.
Var och handlade förut, shit vad trött jag blev! Helt sanslöst!
Imorgon blir sista sjukdagen och sedan ska jag gå tillbaka på torsdag igen. Ska bli skönt, men jag pallar inte ännu. Vet ju att jag behöver mycket kraft då jag ska vara tillbaka på jobbet igen!

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Min tisdags-tvkväll ser ut exakt som din. Men jag får säga att jag gillar playboy mansion. Det är rätt intressant att man får se hur dom lever. Vissa fördomar raserar kanske och vissa förstärks, men jag förstår fortfarande inte hur de vill ha ett sådant liv...

Postat av: Emmaria

Alltså jag gillar det även om det är fånigt. Tycker precis som du att vissa fördomar raserar medan andra förstärks! Underhållning är det iaf!

2006-03-29 @ 16:23:42
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits