sunday

Väldigt träffande faktiskt eftersom solen lyser denna söndag!
Idag sov jag länge och känner mig utvilad. Dagen ska spenderas med att läsa i Damernas, en ordentligare titt i Elle som jag bara hunnit snabbläsa och njuta av lugnet.
Har varit lite low de senaste dagarna, vet inte varför... Jag är egentligen inte ledsen, men när jag läste en bok som handlade om olycklig kärlek så grät jag nästan. Låter ju helt knäppt och det är verkligen inte min stil. Det har nog med det trista vädret att göra, jag behöver få värme!

Kommentarer:
Postat av: Jenn

känner precis likadant, den här tiden på året vill man bara hoppa över!

Postat av: Emmaria

Precis, om man ändå kunde trycka på fast forward efter nyår...

2006-03-05 @ 16:12:49
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits