stark men lite svag..

Det är svårt i såna här situationer.
Visserligen ska jag inte låta mig trampas på och det tänker jag inte göra. Men när det kommer till specifika samtal om tex avtal så ska jag invänta chefen. Det har jag väldigt svårt för eftersom jag vill ta tag i saker med en gång. Att spela cool när jag vet hur läget ska vara känns riktigt jobbigt.
Jag vet att i min nuvarande situation där det är avtal som snackas, då måste jag ta ett steg tillbaka eftersom det inte gynnar mig att ta upp något. Jag har information och rätten på min sida, därför ska jag försöka att spara mina ess tills jag behöver dem.
Men idag hörde jag honom snacka och då blev det verkligt på något sätt vilket gjorde mig ledsen.
Jag är stark större delen av tiden, men ibland så blir jag svag. Fast får jag vara svag en liten stund så är jag ännu starkare sedan!
Varför är det så jobbigt att vara vuxen?

Kommentarer:
Postat av: maja

det krävs helt plötsligt så mycket mer ja att vara vuxen. hur många sköna citat släpper in ellen pompeo i greys anatomy om att vraa vuxen, övergå gränser osv...

2006-03-16 @ 10:21:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits