sol, sol

Det är många gånger lättare att vakna till en solig dag än en grå och kall.
Inatt sov jag på soffan och jag sov riktigt bra. Det passar nog inte mig att ha en så mjuk säng. Jag hade godast till det ordentligt och bäddat soffan. Sov mycket bättre än i sängen!
Hade världens huvudvärk när jag vaknade, men det blev bättre av en tablett. Sådana dagar är jag ändå tacksam att jag jobbar halvdag. Om jag hinner med allt jag ska göra idag hoppas jag hinna sitta en stund i solen på balkongen!
Imorgon åker jag till fjällen i några dagar. Efter lite velande blir det tre dagars skidåkande för mig. Sedan ska jag spendera ruskigt många timmar på att åka tåg hem igen. Men hey, man får väl offra sig!

Kommentarer:
Postat av: anina

Låter härligt med några dagar i fjällen! Åh vill också åka skidor och andas frisk luft :)

Postat av: Emmaria

Ja dte ska bli skönt. Härligt att ta dte lugnt, sitta vid brasan och slippa all jobb-skiten!

2006-03-17 @ 12:09:15
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: hannahsthlm

Ha det så coosey i fjällen=)!

2006-03-17 @ 13:53:04
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits