snö.

Jag blir så trött, det snöar ute! Visserligen är det plusgrader ute, men det snöar!
Usch vad trist. Mina bihålor spränger och öronen har lock. Var är våren?!?!
Orkar knappt blogga... På tv:n går inget bra. usch jag orkar inte vara sjuk mer! Jag vill gå på stan, shoppa och inspireras av allt fräscht på galgar och i hyllor. Mmm... Nästa helg hoppas jag att mamma vill ta en heldag på stan. Det var ett tag sedan vi hade en som inte var så fokuserad på att hitta jeans/jacka/kostym/present osv. Mamma är bra på att se plagg som jag kanske tycker ser trista ut på galgen, men när hon ser dem så provar jag och hittar alltid några bra grejer!
Till helgen blir det sommartid! Och nästa vecka är det första april! Jag får nog gömma mig den dagen, brukar alltid bli riktigt lurad. Fast det var värre när jag gick i grundskolan och gymnasiet...

Kommentarer:
Postat av: Ida

Det snöar här med. Det är riktigt tråkigt. Du får krya på dig och så hoppas vi på att våren kommer snart.

Postat av: Emmaria

Usch. Riktigt tråkigt är det. Tack vad snällt :)
Vi får verkligen hoppas att våren kommer, om inte annat med april som ju faktiskt är en Riktig vårmånad!

2006-03-23 @ 18:24:38
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits