skor

Jag älskar vår och sommarsko! Det är absolut min favorit sko-tid på året! Eller absoluta favorittid överhuvudtaget... I somras var jag på jakt efter seglarskor, men hittade inte de jag letade efter. Under vintern kunde man gotta sig åt Marc Jacobs seglar sko. Nu har kedjorna kommit med kopior vilket är toppen! Men jag har tappat intresset för dem själv. Gillar dem fortfarande, men jag satsar nog mer på ballerinas i alla möjliga och omöjliga färger och former. Blandat med det vill jag ha tygskor! Den ljusa är Vagabond och jag gillar den modellen, helst blir det kanske svart, vit eller blå (har för mig att det fanns..). Men snart får jag nog göra inköpen, annars tar ju allt slut innan våren ens har kommit...
Jag vill ha vårskor nu!!!
18534-190218534-1903


bilder dinsko.se

Kommentarer:
Postat av: Anonym

har sett liknande i organge dom va jätte snygga =) (snackar om dom svarta skorna) :P

2006-03-15 @ 09:57:37
Postat av: Emmaria

Okej :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits