Skiing

Okej, jag har fortfarande inte bestämt mig. Ska jag åka till fjällen islutet av nästa vecka eller inte?! PÅ ett sätt skulle det vara skönt att komma bort. Men å andra sidan är jag trött på kylan och det känns sådär lockande att åka till ännu kallare breddgrader.
Ledigt eller kyla? Det är frågan det. Dessutom involverar resan upp en övernattning hos några goda vänner till familjen. De flyttade för ett tag sen tillbaka til Sverige efter massor med år utomlands. Nu bor de på vischan i en herrgård. De är trevliga men ganska speciella...
18534-1864

bild mischastyle.com

Kommentarer:
Postat av: Matilda

Jag hade valt ledighet, jag är inget stort skidfan..Är hellre hemma och vilar ut..Fast det kan man ju göra när man gör något aktivt..Som att jag ska till spanien om fyra veckor. Hihi :)

2006-03-10 @ 14:00:51
Postat av: Emma

jag skulle lätt ha hängt med till Sälen ändå annat väder där även om det är kallt du kan åka grymt mycket skidor..vill em,d till sälen.

Postat av: Elisabet

Nja är inte så mycket för att åka skidor. Åker hellre på en solsemester eller till någon storstad så man kan shoppa:)

2006-03-10 @ 22:09:13
URL: http://labellavita88.blogspot.com/
Postat av: Elisabet

Nja, jag tycker inte det är så roligt med snön å vintern så skidåkning är inget för mig. Skulle hellre åka på en solsemester eller till en storstad å shoppa:)

2006-03-10 @ 22:13:34
URL: http://labellavita88.blogspot.com/
Postat av: Emmaria

Matilda: Åh, Spanien! Hade det varit ett alternativ hade jag inte tvekat en sekund.

Emma: dte var ju ett tag sedan jag åkte skidor sist så kanske...

Elisabet: Samma här, föredrar alltid sol framför snö. Men ibland är det inget alternativ utan snö eller inget.

2006-03-11 @ 15:48:54
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: anna

använd kylan på det enda rätta sättet: åk skidor. du kommer säkert inte ångra dig.

2006-03-11 @ 17:23:55
Postat av: Matilda

Hey! Något positivt för alla som hatar kylan...Läste i GP att förra året var det typ -16 den 3e mars och jag tror att det var den 26e mars som det var cirka +16! I Göteborg dock! Det kan vända fort...That made my day (:

2006-03-11 @ 17:58:34
Postat av: h

haha. jag och min bästa kompis var tre veckor på kuba i juni varav de sista fyra dagarna spenderades på mycket tjusigt hotell. där var vårt största problem att vi inte kunde hitta kortnumret till receptionen på hotellrumstelefonen..

2006-08-03 @ 10:51:22
URL: http://hannahbergs.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits