shophjälp

Imorgon ska jag gå på stan med mamma. Har lovat henne att vara smakråd eftersom hon behöver nya jeans. jag tycker det är väldigt kul att jag är hela familjens shoppingassistent.
Ingen vågar göra större klädköp utan mitt godkännande och på stora släktkalas frågas jag alltid om hur de kan klä sig.
Orosmolnet på himlen just nu äatt jag snackade med mamma förut och hon lät lite smågrinig. Vi funkar inte på stan ihop om någon av oss är griniga eller hungriga. Då blir det balklännings-scenario* i repris. (Bråk, gråt, ilska, oenighet men till sist ett toppenresultat!)
Får väl se läget imorgon, för är hon på förmiddagen som hon är nu, då kan jag säga att det inte blir något av det. Så är det, jag kan gra andra grejer istället, som att gå på stan själv!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits