prada

I England hade Prada tillsammans med GQ launch och jag gillar faktiskt de få tillfällen då man bjuds på brittiskt mode. Tjejen till vänster satsar på trender och kör pumps(ser ut så iaf), stuprör, enkel topp med hängslen och röd prickig sjal. Ursnyggt, ävenom hänglsen inte är min grej... Tjejen till höger kör lite mer stylish och det gillar jag minst lika mycket. Enkel jacka med tunn silverkedja i midjan, vid kjol och en ljust ul topp som glimmar upp det hela. Väldigt diskret och stylish med rätt touch.
Jag vill ena dagen vara lite trendigare och andra sådär lagom basic med schysta detaljer, jag i ett nötskal!
18534-1997


bilder gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: Anonym

fan av snygga kläder hon hade (vänstra tjejen )

2006-03-31 @ 17:33:13
Postat av: Emmaria

Ja de är väldigt schyssta!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits