onsdag

Mitten av veckan är här. Känner mig mycket bättre idag vilket är efterlängtat!
Jag blir galen på hur segt det är i blogg-världen. Igår kväll skulle jag blogga lite och två inlägg tog ungefär 40 minuter att ladda upp. Sånt får jag magsår av!
Idag ska jag förflytta allt mitt pick och pack hem till lägenheten. Det har varit skönt att vara i huset när jag varit sjuk. Att sitta i en etta och uggla dygnet runt i en vecka hade gjort mig galen! Här har jag fler rum att välja mellan och lite sällskap ibland.
Idag är det solförmörkelse, solen skiner nu, så kanske kan man se det runt tolv!?


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Bloggen krånglar lite för mig med. Min statistik har försvunnit. Segt... Men dom har lovat att den ska komma tillbaka så fort dom fixat klart med det där tjafset. Skönt att du är bättre.

Postat av: anina

Håller med, det är så trist!

2006-03-29 @ 13:02:58
URL: http://www.anina.blogg.se
Postat av: Emmaria

Sofia: Ja statistiken har försvunnit här med.. Blir bara så irriterad när dte meckar sig och man kastas ut från sidan, kommentarer inte fastnar osv.

anina: urtrist! Hoppas det blir bättre snrt!

2006-03-29 @ 15:58:48
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Karin

hello.... tänkte höra om det var ngn som såg floor filler i tisdags och kollade in den ljusa tjejens adidias mössa, den var rosa...ascool, nu letar jag efter en sån och skulle behöva hjälp???

2006-03-29 @ 19:17:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits