ny vecka

En ny vecka börjar med kyla och blå himmel! Solen är härlig, men kylan är jag så j*kla trött på! Vi närmar oss mitten av mars och det är massa minusgrader.. Fy.
Eftersom jag var uppe alldeles för länge igår är jag, av förklarliga skäl, trött idag! Men jag har bara mig själv att skylla så det är bara att gilla läget.
Vaknar och känner mig helt low i sinnet. Är inte det i övrigt, men det är något som ligger och trycker djupt inne bland mina tankar och känslor. Okej om jag är deppig hela jag, det kan jag mer fatta, men nu ligger det och liksom smålurar på mig... Det är lite svårare att komma fram till problemet då och göra något åt det. Usch, jag gillar inte när jag blir sådan här.
Får väl ta tag i dagen och skjuta undan alla otydbara konstiga känslor.

Solen skiner!

Kommentarer:
Postat av: Minna

Du är inte ensam om ett lågt sinne kan jag säga.
Har också varit små-nere de senaste veckorna men jag är ganska övertyad om att det har med sk*t-vädret att göra. Alla i ens omgivning är ju lite små-neggo (eller förkylda/sjuka) och sånt färgar ju av sig. Till slut blir man själv lite negativ och nere...

Postat av: Emmaria

Jo det har säkerligen med det att göra. Men jag brukar ha en nedåt-period som sedan följs av ett lättare sinne, nu är det bara blaha hela tiden känns det som...
Det är svårt att inte dras med, det håller jag med om. När jag dessutom ska "fightas" med energitagaren på mitt jobb så är det ännu lättare att dras ner...
Vi får försöka peppa upp oss. Blogga är bra botmedel har jag hört :)

2006-03-06 @ 14:14:29
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits