nästan helg

Det blev en väldigt kort vecka för mig eftersom jag bara jobbat två dagar. Men å andra sidan så är det alldeles tillräckligt!
Trots att det regnar ute är det härligt vårväder. Det är inte rått som det så lätt blir utan friskt tycker jag!
Helgen ligger framför mig och jag har inga direkta planer. Har ju inte vetat hur jag skulle må och därför har det kännts sådär att boka upp något. Det enda var att jag och mamma pratat om att gå på stan, lite vår shopping! Men nu skadade hon foten så det verkar inte längre aktuellt.
Funderade på att träna antingen idag eller imorgon, men jag får se... Kanske, kanske inte. Lyfta lite vikter på gymmet borde ju inte vara skadligt.
Man får inte vara skadeglad, men jag kan inte låta bli att vara det ändå. Idag är det möte med några som jobbat på företaget tidigare. De var här när jag började i somras men blev uppsagda i slutet av sommaren. Nu har de startat ett eget företag och är väl på god väg att ta några av våra kunder. Eftersom läget är som det är och jag inte känner någon direkt lojalitet mot företaget så är jag inte lika upprörd som vissa andra. Though luck!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits