Mars-horoskop

Tvillingarna


Du sjuder av energi och kreativitet. Det kommer till nytta på många områden men kanske allra mest i kärlekslivet. Mars blir en nyfiken månad med nya upplevelser - kanske vågar du undersöka erotiska möjligheter eller prata om riktigt djupa känslor med din älskling. Det blir gott om starka känslor och du lär dig mer om både dig själv och din omgivning. Ur din nyfikenhet kommer för det mesta både roliga stunder och nyttiga lärdomar, så våga testa nya saker.
Bästa chansen: Vädur, Skorpion, Fisk.
Bästa stället: På kurs.
Bästa datumen: 5-6/3

Mitt horoskop för Mars. Tycker det är rätt skoj att läsa horoskop, sedan om jag tror på dem är en helt annan sak! Igår på kalaset fick jag veta att min mamma tror mer på det än vad jag visste..

från aftonbladet.se

Kommentarer:
Postat av: Tammy

Jag är också tvilling. Låter lovande ;P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits