lördagkväll

Åhh.. Lördag kväll och jag har feber och ont. Trist!!
Känner hur min Ibumetin långsamt börjar gå ur kroppen och det är inget roligt..
Nu har jag kollat på Wedding Crashers. Blev lite besviken måste jag erkänna. Har hört från så många olika håll att den ska vara såå rolig. Antingen är dte för att jag itne gillar den sortens humor, eller så är det för att jag är sjuk och inte reagerar på samma sätt som när jag mår tipptopp.

Anyhow. Nu ska jag antingen kolla på nästa film, eller titta på melodifestivalen... Får se vad det blir. Kanske en blandning! Mina föräldrar är förresten på Scandinavium och ska titta. Pappa hade fått någon inbjudan. Det roliga är att han inte vet vem som bjöd honom, han vet ju företaget, men inte vilken person.
Lyssnade lite på låtarna på radionoch jag tycker Sandras låt lät bra. Sedan beror det ju helt på hur den är live, men so far gillar jag den! Ska bli spännande att se vilka låtar som går vidare! Den som
läst min blogg i veckan vet vem jag inte håller tummarna för...

Vad kul att Måns vann Let's Dance förresten! Var det någon mer än mig som hörde, efter sluttexten och då Lucette (tv-presentatören) skulle prata med Måns, hur Agneta Sjödin säger till David om det där med strumpbyxorna?! Hennes mic var fortfarande på och hon sade något i stil med "Du måste fråga innan du hittar på en sådan sak".
Var säker på att det skulle stå i kvällspressen, men det gjorde det inte... Tror nästan att jag feberyrade..


Kommentarer:
Postat av: Emma

alla verkar vara sjuka.här hemma ligger alla utom jag sjuk..åker väll med påd et snart känner mig slö.

Men du får krya på dig Emma.

Postat av: Emmaria

Tack Emma:)
Usch vad trist, hoppas verkligen du slipper bli sjuk! Klagar kanske lite väl mycket.. Men jag har rätt tråkigt. Orkar liksom inte ens läsa, har både tidningar och böcker. Så det blir bara soffan.
Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2006-03-11 @ 19:52:49
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anonym

Krya på dig !

2006-03-11 @ 20:06:43
URL: http://madeleinee.blogg.se
Postat av: Emmaria

tack :) Imorgon planerar jag må bättre för att vara helt frisk på måndag. Då måste jag nämligen jobba!

2006-03-11 @ 21:10:12
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Emma

Emmaria: man får klaga när man är sjuk det hör lixom till:p att man ska tycka synd som sig själv.

2006-03-12 @ 15:27:30
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Emmaria

Tack :) Egentligen får man ju det, men det känns så trist bara.. Allt är trist helt enkelt.

2006-03-12 @ 15:28:36
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits