light my fire

Tror aldrig jag varit en sådan konsument av vanliga hederliga värmeljus som jag varit sedan jag flyttade in i den här lägenheten! Det handlar främst om att det är så kallt att jag tänder ljus för att värma upp rummen. På köpet får jag det supermysigt!
Mina föräldrar kan verkligen fråga sönde rmig då jag är sjuk. Antalet gånger de sedan i fredags har frågat mig hur jag mår är för många för att ens försöka räkna. På telefon tidigare tyckte sig pappa kunna höra att jag lät bättre. Hallå, på telefon?! Okej han menar bara väl, men pappa har en tendens att vara lite väl klämmig! Inte direkt manligt drag men han vill helt enkelt, på sitt eget lilla sätt, peppa upp mig istället för att dra ner mig...

Nej nu ska jag dricka något varmt, kanske varm O'Boy! Sedan blir det dags att sova.
Min hjärna är på lågvarv så därför hoppas jag ingen blir ledsen om jag svarar på kommentarer imorgon! Försökte med en, men jag vill vara lite piggare...

Baci!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits