klar

Genomtränad, nysolad och färdigduschad. Jag är klar att möta kvällen!
Det gäller bara att hitta en lagom outfit. Inte för mycket och inte för lite... Tricky, men det brukar alltid lösa sig! Igår hade jag svart topp i silke, ett provex från InWear som jag är väldigt nöjd med! Idag blir det nog mer casual, ska nog inte ut, men utifall att så måste jag ju vara förberedd...
Lutar åt tights, men frågan är vad jag ska ha upptill. Ska se om jag kan lyckas fota vad det än blir...

Idag var jag förresten i en skoaffär som säljer lite billigare skor, dessvärre hade de inte några av dem som jag hade hoppats på. De säljer nämligen bland annat Vagabond.
Hittade ett par snygga stövlar av okänt märke, men dels var de lite väl dyra och sedan tycker jag dte känns trist att köpa så vintriga skor nu när våren ska komma!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

du ska inte sola, då blir du inte fin sen.
det är bättre med soldusch!

2006-03-05 @ 16:20:56
Postat av: Emmaria

Nej jag vet, men jag har problem med min hud och det hjälper bara med solning. Jag mår dåligt om huden krånglar... Pest eller kolera liksom!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits