John/Dan

Helt onödigt vetande, men jag tänker dela med mig ändå! Nu när jag är hemma och är sjuk så blir dte ju att en hel del tid spenderas framför tv:n. Idag dök ett bekant ansikte upp på Bevvan. Det var karaktären John Sears som fick mig att reagera, och mycket riktigt. Dan Scott, den otrevliga pappan i One Tree Hill, spelas av samma kille som John Sears. Visserligen några år emellan, men nu spelar alltså Paul Johnsson Dan Scott och var tidigare John Sears i 90210.
18534-1949


bild tv.com

Kommentarer:
Postat av: dannjella

hehe, de såg jag när tv3 visade de första avsnitten på beverly hills sist.. han är läskig.

Postat av: Anna

Hehe, är han snäll i 90210? han är ju så evil i OTH!

Intressanta och bra inlägg om jobbintervju-kläder! När jag jobbar använder jag ofta kavaj och långärmat. Kommer även använda det på sommaren, känns inte representativt med kort ärm när man arbetar, typ konferenser, möten och liknande. Vad tycker du?

2006-03-24 @ 16:05:48
Postat av: Maja

Han är evil i bevvan med :)

2006-03-24 @ 16:30:28
URL: http://halmstadliv.blogg.se
Postat av: naks zfxverhd

zywgbx xcgdp zbvj bwkot weklijao ocgwakj tapseulw

2006-12-31 @ 20:27:05
URL: http://www.jhawpeyr.ztpmjulnv.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits