jag är sne'

Och jag menar verkligen det, jag är sned. Har haft ont i ryggen det senaste och det visade sig att två kotor gned sig mot varandra. Jag sitter snett och belastar snett så jag är svagare på ena sidan. Inte alls bra så nu får jag träna upp mig på gymmet så jag blir jämnare.
Nu har jag hämtat J på centralen så ikväll ska vi ut och äta tänkte vi. Ska bli trevligt, vi pratar mestadels i telfon eftersom hon bor i en annan stad. Det blir alltid quality-time när vi ses!
Det är verkligen råkallt ute idag. Svinkallt, mina stackars kinder...
På jobbet har alla varit på bra humör och skrattat och grejat idag. Vet inte vad det är, måste vara något i luften. Stämningen är som den första riktigt vårdagen, när alla sätter sig på de nyligen framtagna uteserveringarna utefter Avenyn och glassar i sina solglasögon och vårkläder.
Åh, vad jag längtar efter den känslan! Minns när man gick hela vägen från skolan ner till avenyn och bara njöt! Ljuvligt!

Kommentarer:
Postat av: Jesus

äru sne?

2006-12-06 @ 15:05:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits