I'm back

Nu har jag återvänt till civilisationen igen!
Natten har jag spenderat på nattåget och helt ärligt sov jag väl sådär... Det var väl inte världens fräschaste filtar och grejer, dessutom skakade det massor... Men det gick fruktansvärt smidigt!
Vaknade i lördags med tjocka luftrör och efter det gick det bara utför. När vi kom fram till stugan på kvällen frös jag som en galning. Hade nästan 40 graders feber, ont i kropen och världens huvudvärk.
Mår fortfarande inte helt bra, men det kändes fel att stanna däruppe ändå...
Har legat inne i stugan i tre dagar, med ettan och tvåan, lite böcker och tre tidningar som sällskap. Igår satt jag ute en stund för att få lite luft.Men lite synd tycker jag faktiskt om mig som har sådan otur!

Nej nu måste jag verkligen äta lite, känner mig alldeles darrig.
Såg att det fanns kommentarer, jag ska försöka svara på dem under dagen. Just nu orkar jag inte... Orkar knappt skriva på tangentbordet.


Kommentarer:
Postat av: Angelica

Nice to have you back!!!! I missed your blog! =o)

Postat av: Emmaria

Tack! Fattar du vad mycket jag har att ta igen? ;) Inte minst på din blogg!

2006-03-22 @ 14:54:13
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: eremo

jag har oxå saknat dig som f*n. men gu va trist att du blev så dålig, så himla typiskt :(

2006-03-22 @ 17:12:56
URL: http://eremo.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits