tröttare finns inte

Just nu känns det som att man inte kan hitta någon som är tröttare än mig. Har varit helt slut hela helgen och så hårt blev det inte på midsommar att det vore förklaringen. Är det så att jag blivit gammal, eller är det något annat? Jag hoppas det är något annat!
Höll på att somna framför tv:n för en stund sedan. Men så bestämde jag mig för att fixa lite och oups vad klockan rinner iväg. Nu måste jag smörja mig igen, huden skriker efter lite fukt!
En kompis ringde förut och skulle komma förbi, fick stressa som en galning med duschandet efter träningen, men när jag kom ut ur duschen ringde det igen och planerna ställdes in. Lite snopet men vad ska man göra...
Höll på att glömma, jag har ju rabarberkräm i kylen, det ska jag äta och sedan falla i säng.
Jag är, som sagt, helt slut!
Baci!

Kommentarer:
Postat av: fizlpodk uynikerf

xotqvk xoakuf ewoj kyicfwxge czawquxij fytvg cfueq


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits