Sveriges Nationaldag

Nationaldagen närmar sig sitt slut. Visst har det blivit firande idag, men av en annan sak. Pappa fyller nämligen år!
Jag måste erkänna att jag inte är så förtjust i det här med ledigt på nationaldagen. Mycket bättre med röd dag på annandag pingst. Då fick man tre dagars ledighet och inte en dag mitt i som nu...
Börjar tänka allt mer på packning inför Spanien. Har en tendens att packa ner för mycket kläder.. Förra året packade jag perfekt, om jag ända hade skrivit ner ungefär hur mycket jag packade ner då!
Minns en höst för några år sedan då jag var i Grekland. Ojoj, vad mycket jag hade med mig! Hade övervikt på utresan.. Blev skrattad åt! Som jag kämpade upp för trappan till hotellet.. Men det var inte jag som hade svårast när väskan skulle ner igen!

Kommentarer:
Postat av: nqapw idxn

lzwvaxmd brljoda dekjln vhswif tmdpbq dcovtrq ohrjx


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits