småtrött

Ikväll måste jag verkligen lägga mig tidigt. Kom i säng vid okej tid igår, men imorgon kommer bli en lång dag och jag har ingen direkt möjlighet för vila. Först upp tidigt för att hinna till hudmottagningen, jobba hela dagen, åka med mamma på ärende till Borås efter jobbet och sedan hem för att gå på bio på kvällen.
Imorgon begravs dessutom min mormors yngre bror. Jag är lite nervös för hennes skull, plus att ingen släkting har gått bort sedan min morfar gick bort för snart två år sedan och det går inte att låta bli att tänka på det nu igen.
SNart ska jag till dietisten, uppföljnings besök och jag vet att jag inte gjort uppgiften helt korrekt.. Vet liksom inte vad som kommer hända på besöket. Lite nervöst.

Kommentarer:
Postat av: vswmefzbo cpdbzi

kbduhawze ghcq rykouq sjzahevyp hvmd vnehgy srofjb


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits