Seg!

Nu är jag helt seg i kroppen. Blev lite sådär med maten eftersom jag var och gjorde ärenden+tränade mitt på dagen. Känner hur blodsockret är i höjd med knäna. Får nog ta en chokladbit, eller dricka lite kaffe innan jag går så jag är pigg! Dessutom fungerar inte min nummerpresentatör. Vilket jag stör mig på! När det är telesäljare, känner igen numrena, så svarar jag bara om jag orkar. Dumt jag vet, men de ringer stup i ett och jag orkar inte. På söndag, eller måndag ska det vara igång igen! Bäst för dem.
Ge mig kraft att orka var trevlig motmänniskor jag inte vill vara trevlig mot. Det lät dumt, men jag orkar liksom inte med det där övertrevliga sättet idag. Och överallt stötet jag på folk som verkar ha förlorat förmågan att ha vanliga konversationer och då får jag sitta där och ställa 20 frågor, låta intresserad och le trevligt. Egentligen har jag inget emot det, men med vissa har man inget gemensamt och då är det lite segare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits