sanna lögner

I onsdags var jag på visning av en film som kommer i mitten av juli. Det var filmen Sanna LÖgner som visades för Damernas Värld prenumeranter.
Jag och en kompis bänkade oss nyfikna på filmen. Jag hade inga förväntningar, vilket nog var bra. Den var speciell, onekeligen. Men vi tyckte ändå den var helt okej. Visst det var lite sex-scener som absolut hade kunnat strykas, men den var lite kul eftersom den utspelade sig på 50- och 70-talet.

Jag minns dessvärre inga namn nu men storyn var ungefär såhär:
En ung journalist får chansen att skriva en bok om ett radarpar, två män som framträder i tv på nattklubbar och annat, de skämtar och är underhållande helt enkelt.
På 50-talet var de på topp fram till en ung flicka hittas död i deras hotell. Det splittrar dem två och ingen vet vad som verkligen hände. Journalisten försöker ta reda på sanningen och får chansen att träffa sina båda idoler. I mötena med dem råkar hon ut för märkliga saker...
Lite annorlunda film, som jag nog rekomenderar att man hyr om man vill se den.
Fast det är ju alltid kul då man får möjligheten att se en film lite före...

Kommentarer:
Postat av: zcjyk njqfbplc

aqcfgvx evbyczqxu pxvfk jvlkau ilyksgw mrbdzul lwxpmihof


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits