robbie

Vad skönt att jag ska på konserten på söndag! Garanterat bara ett rykte, men om England förlorar blir han garanterat inte glad. Fast å andra sidan, om de vinner kommer han nog vara superbakis på söndagen då jag ska gå på konsert... Pest eller kolera. Hoppas han är grym iallafall. Börjar se fram emot det här ordentligt nu. En kompis till mig som ska gå är lite småkär i honom. Hon gillar hans håriga bringa, fast hon har faktiskt sett honom i en mindre lokal. BingoLotto hade med honom för ett par tre år sedan och de spelade in Robbies uppträdande i förväg vilket innebar att de behövde lite folk som satt i studion. Han satte sig visst i knäet på en av tjejerna längst fram. Hon svimmade väl nästan bara av det.. Haha..

Kommentarer:
Postat av: eremo

jag ska se honom på lördag. tror inte att han skulle ställa in, bättre funtad än så är han troligtvis.

Postat av: Emmaria

Jo det får vi absolut hoppas! Men efter att han stått på scen och sagt vad han tyckte om Sverige dagen innan han skulle till Globen i Stockholm, då kan man undra... Men nej, jag tror inte heller han ställer in. Det skulle bli alldeles för dyrt!
Kul att du också ska gå :)

2006-06-28 @ 14:57:21
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: emma

emma jag vill med se honom. så avensjuk på alla som ska dit.. kanske köper en biljett men de är så dyrt:( men du kommer få det grymt kul.. han får inte vara bakis han hinner nog piggna till:) hehe.. han får käka mc donals mat:)

2006-06-28 @ 17:20:05
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: xire nxlbiz

owakt nfgwdb fhcro borltwvjn enmsizcqy hmakeijf qndb

2006-12-31 @ 20:33:27
URL: http://www.gflxychjt.dcoevf.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits