rea på stan

Några butiker hann jag med på lunchen. Det är inte särskilt mycket folk på stan med tanke på att det precis varit löning och att de flesta butiker nu har rea. Fast det är ju inte så att jag klagar, det är väldigt mycket trevligare att gå på stan när man slipper knuffa sig fram.

Provade en väldigt söt blus på Indiska, men jag kände mig lite osäker på den, ska fundera! Den var lite singoalla känsla i ljusa färger. Den var stor-rutig kan man säga. Väldigt fräsch till jeans eller något ljusare under sommaren.
Inne på Boomerang fanns det en hel del fint, såklart. Gillar deras stilrena plagg. Provade, och köpte, en gammaldagsrosa bomullströja. Den är slätstickad i någorlunda tunn bomull, rundhalsad och ganska enkel. Eftersom det var ca 40 % tyckte jag det var ett bra köp.

Såg förresten en tjej som hade fastnat i en brunn med sin klack.. Usch vad jobbigt! Men hon fick upp skon igen utan att skon gick sönder.


Kommentarer:
Postat av: JessicaN

Ojdå! Det är farligt med klackar! :P
Boomerang brukar ha mycket snyggt. :)

Postat av: flgyek abcekpjrs

ytlrz uoxdz oshbuz dpvrhf redymwx umhiv tjoauqifg

2006-12-31 @ 20:33:27
URL: http://www.blaktxwgd.tnjbwmfkp.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits