ny vecka

Tillbaka på jobbet. Inget att göra, surprise!
Jag har sedan för exakt ett år sedan jobbat på en byrå som förmedlar kontakter och tjänster inom direktmarknadsföring. Vi är som en reklambyrå, men gör inte verkliga annonser och material utan sysslar mer med tankarna. Förra sommaren började jag här som sommarvikarie och eftersom de gjorde nerskärningar i vissa avseenden behövde de sedan någon som traffic och det blev jag. Allt eftersom utvecklades mitt jobb till mer projektledarassistent för att vid företagsförändringar ändras igen och gå tillbaka ännu mer till basic. Nu är alla mina uppgifter "tagna" av andra personer och jag sitter här och rullar tummarna...
Gick upp svintidigt idag för att gå på ljusbehandling, måste nämligen gå på ett läkarbesök nu snart och det känns så dumt att behöva vara borta längre än nödvändigt. På väg tillbaka ner till jobbet körde den puckade föraren bara förbi min hållplats. Trots att det stod folk där. Så gick jag fram och frågade om han inte skulle stanna på kungsportsplatsen, "Du tryckte inte" blev det snörpliga svaret... Det har man väl ändå aldrig behövt göra mitt i stan?!?!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits