la spania

Vad ljuvligt med semester! Jag alskar spanien, mallorca, shopping och solsken!
Tar en kort paus fran pressandet vid poolen, men snart ska jag ut och njuta igen. Forstar att det ar fint vader hemma ocksa, vad skont! Langtar efter att fa ta forsta doppet i svenska havet.
Pa lordag fyller jag dessutom ar och da vore dte nice med fint vader!! *haller tummarna*
Imorgon spelar Sverige sin andra match och de maste ju vinna da!!! Jag hejar fran spanien.
Lite shopping har det blivit, ljuva zara!! Men framst har det varit skont att fa vara helt ledig fran allt.
Pa fredag gar flyget hemat och flera veckor av sommarjobb och, forhoppningsvis, en ljuvlig svensk sommar.
Vad hander i Sverige da?!

Nej, nu lockar poolen! (fast helt arligt badar jag faktiskt inte i klorvatten...)

Kommentarer:
Postat av: Nathalie

Åh så skönt det låter ! Vill också vara utomlands. Här är det också varmt men idag ska det regna, ganska skönt :) Jag tycker inte heller om klorvatten haha. Fortsätt ha det bra där !

Postat av: Emmasvärld

ÅÅh! Vad underbart det låter! Skulle också behöva en utlandssemester! ikväll får vi hålla tummarna för Sverige!

2006-06-15 @ 11:34:18
URL: http://emmasvarld.blogg.se
Postat av: Hanna

na! så kul!söta zara! ha det sött! ;)

2006-06-15 @ 13:02:02
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Sarah

Inget bra läge att åka till Spanien nu Emmaria, nästan 30 grader i götet ju =)

2006-06-15 @ 16:25:27
Postat av: Anonym

va kul! Hur mycket fyller du? :)
Hare bra!

2006-06-15 @ 18:41:32
Postat av: JessicaN

Låter som att du har det trevlig där nere! :)

2006-06-16 @ 12:52:00
URL: http://trickles.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Det var riktigt skönt. Och visst har ni rätt i att det kanske var lite osmidigt att åka bort när dte var fint här. Men jag var ledig på ett helt annat sätt. Kunde sova, ta det lugnt, bara vara och få insupa lite ny kultur. Det är mycket värt det!

2006-06-19 @ 21:34:14
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits