kort

Underbart är kort. Helgen hade gärna fått vara längre tycker jag. Men imorgon är det dags att ta sig tillbaka till jobbet igen.
Matchen igår var ju under alla förväntningar. Trodde att de åtminstone skulle kämpa lite, men de föll helt platt ju. Att Teddy åkte ut blev droppen och domaren som inte direkt var opartisk gjorde absolut inte saken bättre. Usch för grinet när han gav Teddy rött kort och den äckliga tysken som klappade domaren på ryggen.... FY!
Efter matchen blev det filmkväll. Stolthet och fördom med Keira Knightley. Den var ljuvligt bra! Jag gillar den typen av filmer och vill gärna se den igen. En film som fick mig att le. Det är gott betyg!
Hyrde även Beyond the Sea med Kevin Spacey och Kate Bosworth. Den var dessvärre inte lika bra. Egentligen valde vi Rumour has it med Jennifer Aniston, men de hade inte skivan till fodralet så det var kört. Jag hade helst valt Välkommern till familjen med SJP och Rachel McAdams, men det får bli en annan gång.

Kommentarer:
Postat av: zoct pqhsn

pecy lyic wrexhgfyu wlmg tvukbhjqc dnhwlipe cuwn


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits