Jessica x5

Igår var det dags för MTV Movie Awards i USA och värdinna var Jessica Alba. Fem olika outfits hittade jag på henne under kvällen. Det mesta gick i svart men hon hade även en nude-färgad klänning och matchade en pennkjol med gul korsett. Min favorit är nog bilden till höger med en liten ballongkjol och med mönster på den axelbandslösa klänningen. Förrsten har jag nog aldrig förr tänkt på att kändisarna också använder strumpbyxor, det syns tydligt på Jessica tycker jag.
18534-2435


bilder gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: v

vet du om movie awards kommer att sändas i sverige?=)

2006-06-04 @ 23:15:36
Postat av: Emmaria

På Aftonbladet står det att den går på MVT i Sverige nästa lördag. Gå in på mtve.com och kolla tv Schedule så får du tid och dag. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits