ig

Idag skickade jag in mina listor med redogörelse över vad jag ätit under två olika fem-dagars perioder. Klantig som jag är så hårdgranskade jag lappen med instruktioner när jag skrev adressen på kuvertet. Och jag får nog inse att jag kommer få underkänt på den här grejen. Men jag kan itne gå och väga och mäta allt jag äter!! Det skulle se hur konstigt ut som helst. C'est la vie.
Nu ska jag lägga mig och sova. Vad som sker på dagen imorgon harjag ännu inte bestämt. Det lutar åt en sväng till gymmet. Kollade just SMHI och det ser inte ut att bli riktigt så fint som det verkade igår att det skulle bli. Visserligen mår foten bättre, mirakel, men ett vanligt pass får jag nog vänta med. Kan dock vara skönt att cykla och trampmaskina lite. Och dessutom rycka lite maskiner för att hålla musklerna i schack. Tänk vad snabbt man tappar. I vintras tränade jag riktigt mycket. Så var jag sjuk under två perioder och har inte kunnat återhämta tärningen riktigt sedan dess och nu är mina armar riktigt smala om man jämför.
Får se till att trimma beachkroppen lite nu, nästa vecka bär det ju av till sydligare breddgrader.
Baci!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits